Visi Sekolah

Sunday, May 15, 2011

Perutusan Khas Y.A.B Perdana Menteri Malaysia Sempena Hari Guru 2011


“Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara”

Salam 1 Malaysia,

Di zaman sekolah dahulu, Hari Guru adalah hari yang saya nanti-nantikan. Pengorbanan guru-guru kepada saya amat saya sanjungi. Saya pasti anda juga mempunyai perasaan yang sama.

Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru-guru yang sentiasa ikhlas mencurahkan ilmu dan bakti tanpa mengenal penat lelah. Harapan saya semoga anda meneruskan perjuangan kita untuk memberikan yang terbaik kepada anak-anak didik kita. Semoga mereka bakal memimpin negara kelak untuk kegemilangan semua. Saya doakan agar anak-anak kita penuh dengan ilmu di dada, kaya dengan agama, adat dan budaya.

Saya amat berbesar hati jika kita dapat saling berhubung dan mengeratkan lagi silaturrahim. Hubungi saya pada bila-bila masa sahaja di laman Twitter (@NajibRazak), laman facebook (Najib Razak) & juga emel peribadi najib@1Malaysia.com.my

Selamat Hari Guru! Terima kasih atas perjuangan yang tidak ternilai.

Ikhlas daripada;

Najib Razak

16 Mei 2011

0 comments: